meliike00 benim negatif cıktı 6 yasında oglumun 3 gün falan ses kısklıgı Bebegimin de 2 gün halsizlik kusması falan oldu bilmiyorum belki de gecirdi ler bu sekilde ama siz hastaykende hep yan yanaymıssınız. Ben büyük oglumda gripten de cok cektiğim için hasta oldugunu hissettiğimiz an odaları ayırdık pozitif cıktıgında da imkanımız vardı aynı apt da Baska bir dairede kaldı eşim. Suan bir sorun yok İnş bundan sonra da olmaz. Saglıkocagından arayan Dr büyük ihtimal hepiniz pozitif siniz ona göre hareket edin demişti sizde kendinize iyi bakın bol kefir limon meyve yeşillik su tüketin kemik suyu tavuk suyuna corba lar ve kekik cayı için. Birde c, d, ve çinko içeren vitaminlerden kullanın