Alp16 Bende hipp kullanıyorum 43 günlük bebeğim 90 cc içiyor bazen 1.5 saat sonra acıkıyor bazende 2.5 saat sonra uyanık kalma süresine göre değişiyor. Geceleri 4 saate kadar dayandığıda oldu
seleno Mina0202 sma kullanıyorduk tabi bizim bebeğimizin alerjisi olduğu için alerji mamasına geçtik canım yoksa sma iyiydi
Merveceylan Sinemisssss Bebeğiniz 4 aylıksa 120 ccye çıkartın bence oranı. Ben golden goat kullanıyorum içeriği tertemiz sindirimi çok rahat keçi sütü içerikli olduğu için besleyicilik oranı çok iyi. Ama Hipp mama da çok iyi diye duymuştum. Hatta golden goat ve Hipp en iyisi. Tercih sizin sevgiler 😊🌹