Mom2626 benm de dün 7 aylık oğlum yataktan düştü benim salaklığım yüzünden alnı üstüne çok ağladı hafif şişti alnı. Uyku saatiydi uyutmadım 1-2 saat sonra uyuttum kusma vs olmadığı için bu sabah da kalktı bir şeyi yok çok şükür. İnşallah sizin bebeğinizde de bir şey yoktur.