Semaab cok ilginctir ki onlar hemen sıyrılıp cikabiliyor canim,Allah korusun.yaslandigi yere yan dönüp tutunup kendini yukari cektirip cikabiliyorlar.sukur ustunden 8 ay gecti.Artik daha da dikkat lazim tabi.ben o gun ambulansla hastaneye gittim.cok sukur sorun cikmadi ama ayilip bayildim resmen kendimi sıkmaktan.ustune bide ufak bi trafik kazasi gecirdik arabanin solu gitti.cok cok sukur ki geride kaldi hersey.o gun bi ugursuzluk vardi üstümüzde.hicbirssy evlattan kiymetli degil.her dakika gozumuz uzerinde olmali.