Fadimeemre Tuubakoc anladim. Bende agizdan yazilinca rota sandim ona gore para gotururdum yaninda. Devlet yapiyosa gerek yok
Tuubakoc Fadimeemre evet canım ben de bugün yaptırdım 6. Ay aşılarını hepsi devlet aşısıydı biri ağızdan verildi damla gibi
Mother_54 Fadimeemre hayır değil rotavirüsü aşısı ücretli oda isteğe bağlı hstanlerde yaptırıyolar isteyenler
Berrinyr Tuubakoc ben aricam yada gidicem tekrar bilgide vermiyorlar yapilmiyosa kaldırıldıysa yada 12ayda ikisi bir vurulcaksa söyle bilgi verin yani..burda 4 aşı vurulan bebekler de var çünkü.
Tuubakoc Berrinyr aynen canım bilgi vermeye bile tenezzül etmiyolar ben aradım bugün hastaneyi 1,5 2 senedir yapılmıyo bu aşı 12nci ay yapılcak dediler ne kadar doğru bilemiyorum 🤷🏻♀️
Berrinyr Tuubakoc bende bilgi alınca sana mutlaka söylerim canim bakalım bana ne dicekler chbku hurda yaptıran arkadaşlar çok.madem yapılmıyor hiç neden birine vurulmuş birine vurulmamis
Tuubakoc Berrinyr çok teşekkür ederim canım vala sevinirim haber verebilirsen🙏 doğru söylüyosun kimisine 4 kimisine 3 yapıp gönderiyolar çünkü