Ben kendim verdim. Kitaplardan okuduklarım tecrübeler videolar derken oldu. Bir de bebeği okumak çok önemli. Yani uyku sinyalleri vs. Ve sakın zorlama. Her zaman aynı saatte aynı şeyleri yap ama illa o anda uyuyacak diye uğraşma. Benim kızım sabaha kadar ağlardı ama bu böyle olmayacak perişan oluyorum eğitim vereceğim dedim. Her akşam mutlaka ışıkları kapattım ve asla açmadım. Ağlasa bile karanlıkta sakinleştirdim. Ve bence en önemlisi kucağımda uykuya dalmasına müsaade etmedim. Sakinleşti koydum. Ağladı aldım gene sakinleştirip koydum. Yani yatağında uyuması gerektiğini öğrettim. Şimdi 5 ay 18 günlük. Kendi odasında uyuyor. Uyku sinyallerini aldıktan sonra yatağına koyuyorum üstünü örtüyorum ve kendi kendine uyuyor.