Oğlum 4ay21 günlük şu an 5,buçuk aylık olunca eğitime başlayacağız fakat çok huysuz mızmız sürekli ağlayan bi bebek ne uyku düzeni var ne beslenme düzeni sadece mama alıyor üstelik kolik sizce başarılı olur muyum uyku eğitiminde ? Veren anneler tavsiye ediyor musunuz ?