ezgi012 Genelde netira verirler. Benimde ilk doğduğunda sürekli çapaklnıodu. İki kullanışta temizledi. Şuan 19 aylık geçen ay yine tekrarlandı hemen eczaneden aldım. Neredeyse hepsini dışarı attı 3.gün birşeyi kalmadı.
Nas1985 Birprensannesi12 Canim benim kizimda öyleydi damla verdim sütümden sürdüm cay hic bir fayda etmedi en son hastaneye götürdüm dokror masaj yapman lazim dedi göz damarlari acilmamis 1 hafta duzenli masaj ve verdigi damlayi kullandim gecti cok sukur masajida burunun ust kisminda göz hizasinda yapicaksin canim