Birprensannesi12 Oğlumun doğduğu günden beri sağ gözü çapaklı iki ay oldu hergün pamukla temizledim cayla sildim zaten ılık suyla yüzünü her gün yıkıyorum yok geçmiyor bi türlü damlada kullandık yeni doğduğunda geçmedi geçmiyor😶
Mom8732 Birprensannesi12 göz pınarlarına masaj yapmanız gerekiyor içerdeki birikintinin atılması şart
Sibelasel Birprensannesi12 ben kendi sütümle sildim zaten biliyorsnz en yararlı antibytik anne sütü ve geçti de
Ferdaoguzgalip Birprensannesi12 benim oglumunda gecenlerde iltihapli capak olmustu hemen doktoruna yazdim sakin cay ve sut damlatmayin demisti.bi damla vermsti suan hatrlamiyorum adini ama isterseniz bakip soylerim 2kullanmamizda gecti
Ferdaoguzgalip Birprensannesi12 benim oglumunda gecenlerde iltihapli capak olmustu hemen doktoruna yazdim sakin cay ve sut damlatmayin demisti.bi damla vermsti suan hatrlamiyorum adini ama isterseniz bakip soylerim 2kullanmamizda gecti
uzumlukekim Birprensannesi12 14 aylık olduk hala gecmiyor 🙄 ufak bi operasyonla acicaz dedi doktorumuz ama koronadan dolayi erteliyoruz
3MelekAnnesi3 Birprensannesi12 dogdugundan bari capaklanıyor bizim de doktora gittik pınaır tıkalı masaj yap dedi sağ acıldı sol acılmadı 1 yasında getirin müdahale ile halledelim dediler 13 aylık randevu gününü bekliyoruz gidicez mecbur
Baby_Mila Birprensannesi12 bir doktorla görüştünüz mü bu durumu gözyaşı kanalları tıkalı olabilir bebeğinizin
Gizem_Teo Birprensannesi12 bizimde olmuştu doğduğunda oğlumun doktorumuz masaj yapmamı söyledi. Göz pınarı ile burun kemiğinin olduğu çukura serçe parmağımla bastırmadan dairesel masaj yaptım. Ilık su kullandım fizyolojik suyla sildim geçmedi. Doktor göz kanalı kapalı olur geçmezse getirin açılması gerekiyor dedi. Sonra internette anne sütünün antibiyotik etki gösterdiği yazıyordu anne sütümle sildim. Masajın ve sütün faydasınolsu çok şükür geçti
Elif1334 Kızım 13 aylık doğduğundan beri aynı sıkıntı bizde de var göz kanalları tıkalı olduğu için oluyor bir yaşından sonra geçer geçmezse operasyon ile açarız dedi doktor geçmedi şu virüs yüzünden gidemedik bir türlü
Sibelasel Birprensannesi12 bir süre devam eder o bütün bebeklerde oluyor ama çay sürme canısı minik daha sen daha iyi bilirsin tabi ama yinede sylym dedm
Sevdamavi Birprensannesi12 çayla silme canım küçük bebeklere doktorlar önermiyor göz kanalı kapalı youtube de masaj var günde beş defa 20 kere o masajı yap
buselidunya Birprensannesi12 Kendi sütümle sildim olmadı, çayla temizledim olmadı en son bebekler için göz masajı var onu yaptım iki günde geçti 🙋🏻♀️
buselidunya Yigitannesii Annem oyalıyordu zaten küçüktü o zamanlar sağa sola savurmuyordu kendini 😬 göz pınarlarına yuvarlaklar şeklinde masaj yapıyordum günde üç kere