Nesibebsk benimkide doğdu doğalı öyleydi. 12 aylık oldu artık kesfetmek istiyor ama bi gözü bende. Yeterki kendi haline takılsın diye düzenledim her yeri. Açıyor bakıyor çekmecelere dolaplara. Arada gelip anni anni diye ağlıyor. Sarılıyoruz öpüp kokluyorum sonra yine iniyor kucağımdan etrafı keşfediyor☺️ Bende çok bunalmıştım seninki gibiyken baska bebeklere imrenirdim kuzu gibi sesleri çıkmıyor kendi hallerine diye. Ama geçecek büyüdükçe rahat ediyor insan