Nesibebsk Bebeğim 9 aylık oldu kızlar ve sürekli kucakta durmak istiyor bana hiç bi iş yaptırmıyor yere indirdiğim zaman sürekli ağlıyor varmı aynı problemi yaşayan ve çözümü olan yoruldum galiba biraz 🥲🥲
Annekizz Nesibebsk Örümceğe koy canım peşinde dolansın dursun sonra mama sandalyesine koy oynat durmazmı 💁🏻♀️
Tosbik1406 Nesibebsk benimkide eski koliklerden kucak istiyor gezmek istiyor yürüteçe bindiriyor musun
Berfinnn Nesibebsk tam benim oğlumu anlatmışsın benimkide 9 aylık olacak sürekli yanında durmamı istiyor hangi odaya gitsem peşimden geliyor emekliyerek :)) baskasindayken beni görünce atlar bana ve benim kucağımdayken kimseye gitmez ağlar kendini mahveder özelikle dışarda hep kucak ister
Nesibebsk Annekizz ikisindende Nedret ediyor resmen onları görünce ağlıyor sadece kucak istiyor yere bile bıraktığım zaman bağırmaya başlıyor 😔
Mumdad Nesibebsk Ayrilik kaygisi baslamis olabilir, ondan yapisik geziyorlar bir donem tabiki her bebek de durum farklidir ama.calisiyormusunuz?
Mumdad Nesibebsk Yine de ayrilik kaygisi yasiyordur bence.sen bol bol kucakla bence zamanla birakacak zaten ozleyeceksin kucaginda tuttugun vakitleri.ben cok ariyorum ama yok gelmiyor artik kucak asla istemiyor
Nesibebsk Mumdad ya insanın duş almaya vakti olmuyormuş bunu anladım ne babası nede başkası kimsede durmuyor