Annem42 Elifim61 insallah canım gercktn sallamak cok kötü bişey salladıgına degse bide yanmaycm ama bizimki yarım saat anca uyurdu ona ragmen
Annem42 Elaa3 gaz sorunu biraz olsn hafiflediyse hemen basla ama daha bitmedyse gazı 6aylıgı bekle derim canım
Elaa3 Annem42 yok gaz sorunumuz 2,5aylıkken bitti çok şükür ama korkuyorum sanki öyle yatamazmış gibi geliyor 🤦♀️
Annem42 Elaa3 yaatar canım ne demişler bebek bos bir flaş bellek gibidir sen ne doldurursan öyle gider😁