Merhaba benimde kızım 6 ay 5 günlük cuma günü birden vucudu sıcak geldi ölçtüğümde 37 cıkmıştı ilk defa ateşi yükselmişti düne kadar takip ettim 37 37.5 cıkıyordu hep bugün ateşi daha iyi oldu yüzünde kırmızı noktalar çıktı hep heralde birşey alerji etti sandım sensidermi kremi sürdüm ama bugün ateşi yok fakat kuru bi öksürük tutmuş ilk midesi bulanıyor daha sonra öksürüyor acaba nedir bu altıncı hastalık mı yarın ne yapcam bilemedim