Uykucubv Benim kızım bir yaşında . Geçen ay altıncı hastalık geçirdi. İlk gece ateşi 39un altına düşmedi ve ertesi gün çocuk doktorumuza gittik. Hemen covid testi ve kan verdik , kan değerlerinde birşey çıkmadı , covid testini vermek bile çok üzücüydü. Allah’a şükür negatif çıktı. Ertesi gün ateşimiz yine aynıydı , bir ara düşüyor bir anda çıkıyordu. Doktorumuzla sürekli irtibat halindeydik. Ateş düşürücüyle ateşi geçiyor ve yarım saat sonra tekrar yükseliyordu. Altıncı hastalık dedi doktorumuz . 4 5 gün sürer ve bir anda kendiliğinden geçer dedi. Vücudunda kırmızı döküntüler habercisi olacak dedi ve oldu da. O 4 gün çok yorucuydu. Hep leğenin içinde durduk düşsün rahatlasın diye. Çok geçmiş olsun 🙏🏻 Allahım şifa versin. Çok dikkat gerektiren bir durum. Uyuya kalıp ateşi takip edemezseniz havale geçirir. Allahım korusun🙏🏻