Ece-su açılmamış saç, açık renk tutmaz. Boya boyayı açmaz. Temiz açılmış saç ne boyasan güzel sonuç verir. İlk defa boya yapacaksan açma derim. Sonuçta saçın yanabilir. Ayrıca bakım yapılmamış cansız mat saçı açmayı hiç riske girme derim. Ben de sarı seviyorum ama sacım suan kahverengi. Önce beyazları kapadım. 5 tonu ile şimdi 6 ile boyuyorum. Yavaştan 7 ye gececeğim. Sonra bir cesaret açarım ama belki 😂. Saç dipleri cabuk açılır alna yakın sıcak bölgedir cabuk açılır. Ense kısmı soğuktur geç açılır. Ordan başlanır. İlk saçın boyu açılır ki diplerle başlasan iki farklı tonda açılır bir sürü şey 😂Saç boyama saç açma ikisi bambaşka şeyler. Burada kuaför arkadaşlar varsa yardımcı olurlar ben onların yanında hiç bişey bilmiyorum ☺️