Ece-su siyah boya en riskli benim için 2 sene cok uzun bir süre bence boyadan önce en önemlisi saca bakmak beslemek ghele ki kuru yıpranmış uçları kırık dolu saca boya tutturmak çok zor. Önce bakım sonra boya hep bakım öneririm. Siyah boya üstüne gerçekten boya cok zor tutar kuaför bile siyah boyamak istemez. Siyah 1.0 ise gel 3.0 a boya der. Bence kuaförle baslayıp sonra kendiniz devam edin. Cunku dibe yakın kısımlar acık olacak uçlar kopkoyu renk eşitsizliği. Boya karıştırmak matematik gibi youtube da bir sürü video izledim amatör olarak çoköğrendim yıllardır kuaföre gittiğimden az cok ne istediğimi de biliyordum. Koyu renk yapcaksanız 3.0 hatta 4.0 bile siyah gibi. Yani ilk basta dipteki beyazları güzelce kapatırsınız. Eski boyalı yerleri kestikçe eliniz alıştıkça istediğiniz renge kavuşursunuz 😊