Elfelif Egeniinannesii Allah yardımcınız olsun işin içine çocuk girince zor gerçekten. Keşke tüm anneler için en güzel imkanlar gelse
Zynep Elfelif adalet bakanlığında çalışıyorum kızım 4 aylık süt iznim var her gün gidiyorum sabah 8 öğlen 12 çalışıyorum hiç bir işe yaramadı izin malesef bizde
Zynep Elfelif yok öyle çok bi yogunluğumuz yok amir insiyatifine bırakılmasından dolayı malesef . Tam kapanmada da tam mesai çağırıyorlar 2 gün 10:00 - 16:00 çalışacakmışım
Merve87 Elfelif ben hiç.gitmedim nerdeyse süt iznindeydim yarım gün gidiyordum idari izin gelince gelme.dediler tamamen amirin insiyatifinde olan bişey aynı kurumda çalışıp amir farklılığından işe gelen arkadaşlarım var maalesef..