Gizemabc Ben de öğretmenim, bebeğim 16 aylık. Ortaokuldayım. Yüz yüze eğitimde sınıflarım olduğu için idari izin kullanmadım. Okulumda hiç kimse kullanmadı daha doğrusu ihtiyaç durumu oluşacağı için. Zaten şuan uzaktan eğitime geçtik. Ama çocuk bakıcısız kaldı, onu nasıl halledeceğiz bilmiyorum. İdari izinli sayıldığınızda uzaktan eğitim vermediler mi? İdari izne geçirilen öğretmenlere uzaktan eğitim veriyorlar diye duyuyoruz genelde.