Niles006 çok erken aksi bir durum olmadığı sürece hiçbir doktor yada anne 4 aylıkken başlamayı önermez. Çok çabuk kabız olurlar ve boş boşuna bebeğinize acı yaşatırsınız sizde zorlanırsınız, kabız olmasa bile sindirimde sıkıntı yaşayabilir yazık olur. Sorun olmadığında bile en erken 5 buçuk aylıkken başlayabiliyorlar. 4 ay inanılmaz erken lütfen sabırsızlanmayın.