Twinmomdd Çok haklısınız iki tane olunca daha da zorlaşacak işiniz ama sabır bu süreçte. Sonra meyvelerini toplayacaksınız 😌 Ben bayağı araştırmıştım bez bağlamak çocukların kafasını karıştırıyormuş. Onlar gece gündüz ayrımını yapmadan altımda nasıl olsa bez var hissiyatına kapılıp gece de yatağını ıslatabilirlermiş. O yüzden direk bütün bezlerimizi bitirip öyle başlamıştım. Zaten ilk zamanlar uyurken çişe götürmeniz gerekecek. O an gözlemlersiniz geceden sabaha çiş kaka yapmayan çocuklarsa gece kaldırmanız bile gerekmeyecek. Yani bu durumda bezli uyumalarınında bir mantığı yok.