Twinmomdd Neden pes edeceksiniz daha ilk günden 😊 İlk gün 5 defa altına,üstündeki pijamaya yapıyorlarsa ertesi gün bu sayı 3e düşecek çok sürmeyecek.Kimi çocuklar gece kimisi de gündüz eğitiminde zorlanmaz. Bunu da yaşayıp göreceksiniz. Oğlumla egitime başladığımiz günden itibaren gece hiç yatağına yapmadı ama ilk bir hafta gündüz eğitiminde zorlandik.Bir hafta sonunda dünyanın en güzel şeyi elinden tutup çiş kaka diye seni tuvalete sürüklemesi 😂 Bir de gitmek istemiyorlarsa tuvalete sevdiği oyuncaklarla gidin. Bak tavşanın, ayıcığın da çişi kakası gelmiş diyin onları da oturtun lazimlığa görsünler