Sonsuzmutluluk Gokce1504 evet 10 güne kadar normal kabul ediyo doktorlar anne sütüyle beslenen bebeklerde keyfi yerindeyse sorun değil.çişli bezi yeterliyse sıkıntı etmeyin önemli olan çişli bezi zaten doktorlar onu baz alıyor
Busra0102 Gokce1504 bez sayısı da yeterliyse doyuyodur canım anne sütü aldığı için çişini fazla yapar