Nisansmomm ah o kusmalar 😔😔 ne çektim ben bilirim hala da çekiyorum kızım 4.5 aylık doğduğundan beri sürekli kusuyor akşama kadar kırk kez üst değiştiriyorum hem onun hem kendimin. Günde 2 kez makina çalışıyor bi kızım için bi eşimle benim için. Kaç farklı doktora gittik hep aynı cevap bebeklerde reflü olabilir bi bakalım diyorlar tartıda kilo alımı iyi ise hiçbirşey yapmıyorlar. Kilo alımı az olanlar ilaca başlıyormuş ama kızımın kilo alımı iyi olduğu için müdehale etmediler, şimdi 4,5 aylık hala kusuyor ama eskiden fışkırtarak aşırı yoğun kusardı şimdi daha az ve yavaş oluyor sanırım büyüdükçe azala azala bitecek. O kusmalara nasıl büyüyor hala aklım almıyor ama büyüyor işte ☺️ Doktora gidin kilo alımı normalde bişey yapmaz muhtemelen ama için rahatlar