Asyanesrin Nisansmomm gazını çıkartmadığınız için kusuyor olabilir size tavsiyem reflü yatak kullanın ve gazını çıkartıp öyle yatırın benim kızım da öyleydi 4 aydan sonra rahatlarsınız
Nisansmomm Aminemom gündüzleri saat tutmuyorum ama hiç 2 saati beklemiyorum geceleride zaten genelde 2 3 gibi uyuyor sabah 5 6 gibi de uyanıyor emiyor uyuyor o sıra hiv kusması olmuyor
Aminemom Nisansmomm doktorumuz çok emmekten olur dedi bize biraz uzat bakalim gündüz emme süresini. Bide kızım emdikten sonra eğer altını açarsam biraz fazla hareket ettirirsem kesin kusuyordu
Asyanesrin Nisansmomm çok fazla emdiği içinde olabilir bide sütün son kısmını almasını sağlayın emdikten sonra hemen yatırmayın 10 dk dik tutun
eceunverkanra Asyanesrin Henuz aşı olmadık kismetse 1 Mayıs’ta olacağız. Ek gidaya da yavas yavas tadimlar seklinde basladık, siz?
bilgemira Nisansmomm sen usuttuysen sen den gecer bende sadece emziriyorum ve sadece soguk yediğim ictigim zaman oluyor farkettim dikkat etmeyr basladim
Elaogemnes Nisansmomm bizde öyleydik sürekli kusuyordu hatta burnundan bile geliyordu. Emzirdikten sonra 15-20 dk dik tut kucağında dedi doktorum ve hep reflü yatağı yada yastıkla yatırdım geçt şükür
bilgemira Nisansmomm ozaman reflu olabilir ben doğuşundan beri reflu yatak kullandikm cok sukur sıkıntı yok arada yapar oda ben soguk icer ve yersem ama icim yansa da içmiyorum soguk bise
limonlukarpuzzz Nisansmomm normal bi surec degil bizde hastaliktan korkuyoruz ama kintrollerimizi ihmal etmiyoruz. Lufen bir hekime basvuruda bulunun.
AsyaninAnnesiiii Nisansmomm reflu olabilir emzirirken kafasını biraz yukarda tut düz emzirme yatırırken de düz yatıyor büyük ihtimal havlu katla çarşafın altına koy kafasi biraz yüksek olsunn. Fışkırır gibi mi kusuyor birde
AsyaninAnnesiiii Nisansmomm normaldir diye düşünüyorum dediğim gibi kafasını biraz kaldır yatarken emzirirken takip etmende fayda var . Böyle yaparsan azalır ben çok dikkat ettim 3 4 kere anca kusmuştur kızım şuan 27 aylık endişe ediyorsan git ama ihmal etme
Nisansmomm bilgemira riski yok diye biraz rahat davrandım aslında çünkü 0 4 ay arası reflu olsa bile sanırım bir tedavisi yokmus
Buse62 Nisansmomm çökelek şeklinde kusması normal demişti doktor agız dolusu sıvı kusarsa sorun oluyomuş bide o aylarda normal fazla yiyo demekki doyma hisleri olmuyor o aylarda fazlalığı kusuyor
Tugcecakir Nisansmomm fizyolojik reflüsü vardır benim kızımda öyleydi bebekler için gaviscon verdi doktorumuz onu kullandık geçti