PudraKokusu işte bu tadım olayını bitirdikten sonra yani 3-4 hafta sonra öğünlere böldüm ben. Sabah haşlanmış yumurtanın sarısı, labne peynir, ceviz pekmez karıştırıp kaşık maması yapıyordum. Bebeğim öyle sevmedi hepsini ayrı ayrı veriyorum artık yiyor. Öğlen güzel bi sebze çorbası. Akşam ilik suyuyla yapılmış ya da kıymalı bir çorba , pütürlü bir ek gıda ya da blw tarzı şeyler veriyorum. Yanında yoğurt yediriyorum. 3 öğün ediyor. Yoğurdu bazen akşam yemekten sonra meyveyle karıştırıp veriyorum ya da sadece meyve veriyorum ara öğün gibi. Tabi bu arada beni de emmeye devam ediyor. İlk başlarda az yiyor gibi geliyordu ama çok ısrar etmiyorum yemekten soğumasın diye istediği kadar yediriyorum. Zamanla hoşuna gittikçe çoğaltıyor. Kaşığı kendisi tutmaya çalışıyor eline veriyorum alışsın diye. Blw yi çok seviyor kendisi birşeyler yapabildiği için mutlu oluyor. İstersen doktorumun verdiği örnek listeyi gönderebilirim.