PudraKokusu canım benim kızım 5 buçuk aylıkken biz yemek yerken masada yerinde durmuyordu. Ağzımıza bakıyordu resmen . Bende doktoruma telefonda sordum başlayabilirsin dedi tadımlara anlattı bir güzel. Önce sebzelerle başladık 3 gün kuralıyla. İlk gün 1 çay kaşığı 2. Gün bir tatlı kaşığı 3. Gün bir yemek kaşığı şeklinde devam ediyor. Tabi gözlemliyordum bunları herhangi bir alerjik durum oldu mu diye. Doktorum öğlen tadım yapmamı söylemişti herhangi bir alerjik durumda müdahale edebilmek için. Allah’a şükür öyle bir durum olmadı. Bebeğim o zamana kadar annesütü aldığı için öğürmeye başladı ilk başlarda. Ne de olsa alışkın olmadığı bir durumdu tadım yapmak olabilir. Seninkinde olursa sakın korkma. Bebeklerde refleks o zaten. Bir süre sonra alıştı çok güzel geçti tadımlarımız . İlk önce sebzelerle başladık biz. İşte patates, havuç, balkabağı , brokoli, bezelye püre yaparak verdim. Sonra yoğurt en son meyve verdik. Bu şekilde 3-4 hafta sürdü. Yoğurdu evde kendim yapıyordum küçük fincanlara. Meyvede de muz, avokado, elma denedik. Kırmızı meyveleri yasaklamıştı doktorumuz belli bir aya kadar. Sonra kaşık mamasına başladık . İşte irmikle yapılan muhallebiler . Pekmez karıştırarak yapılan mamalar gibi. Sonra karışımlar çorbalar pütürlü diye devam ettik. Şu an 8. Ayda blw ye geçtik. Şükür güzel gidiyor herşey. Sende yapabilirsin bence bebeğini gözlemleyerek. Ki bebeğim kilosu küçük doğdu. İki ay mama ve anne sütüyle beslendi sonra anne sütüne devam etti.çoğu şeyi doğal vermeye çalışıyorum evde yapıyorum tereyağı, kemikli ilik suyu, bebe bisküvisi . Sende yavaştan alıştıkça yaparsın.