Selimustafa bende aylardır göremedim ailemi ama millet takır takır partiler yapıyo hatta buraya bile yazan oluyo kızıma doğum günü yapıcam kaynanam gelmesin, anneme gidicem oğlumun diş buğdayını yapıcaz . Hatta bi keresinde covid yine almış başını gidiyoken annenin birisi yazmış eşimin kuzeninin kızının doğum günü partisi var ama ben kuzenini sevmiyorum gitmek istemiyorm gitsemde ona nasıl davranmalıyım diye post açmıştı virüs var gitme dedim diye linç yedim