Selimustafa kesinlikle haklısınız ve benim eşim memur Bile değil, taşeron. Maaşlarına zam yapılacağına maaşlarını düşürdüler, bayramda torpillilere ikramiye dağıtılır biz hiç alamadık, tablet dağıtılır yine verilmez, erzak yardımı, yakıt paraları kesiliyor. Memurlara belediyede yemek Veriliyor ama taşeronlara verilmiyor ve dediğiniz gibi izin kağıdı çıkarıldı her haftasonu işte 🤷🏻♀️ Çocuğum doğduğundan beri bir başımayım. Aylardır insan yüzü görmedim o kadar zor bir süreç ki… dikkat etmeyen insanlar yüzünden aylardır bu haldeyiz😥