Busram55 4 aylık bebegim zorla yiyor sizinkiler nasıl. Kac saatte besliyırsunz. İştahsız olabilirmi cok, acıktgında yiyor
Aalya Busram55 4.ayda benm bebegım de meme reddi olustu o zamandan beri dogru duzgun emmek ıstemıyor hep kısa kısa az kilo alıyor oyuzden 8 aylık olmak uzere
hosgeldinbebegim1 Busram55 3 saatten bir 180 cc mama veriyorum. Yarım saat sürüyor bitirmesi. Elitle diliyle ittiriyor bazen bitirmiyor bile. Oynaya oynaya içiyor. 4 ay 3 günlük.
Feyzza hosgeldinbebegim1 benim oğlum asla içemez öyle en fazla içtiği çok çok acıktıysa 150 cc oda nadir içtiği oluyor genelde 120 cc içer oda 3.5 saate bir ama en temiz içtiği beni zorlamadığı 90 cc 2 saate bir
hosgeldinbebegim1 Busram55 5 kilodan fazla ise günde 900 cc ve 5 öğün yemesi lazım. Böyle de 180 cc yapıyor. Ama yarım saatte ancak bitiriyor. Bir kerede bitirse zaten zararlı midesine.
NilMira hosgeldinbebegim1 24 saatte 5 öğün yaklaşık 5 saatte bir yapıyor zaten siz 3 saatte 1 mi yapıyorsunuz
hosgeldinbebegim1 Feyzza Bizimki 150 içiyordu. Doymuyordu 180e çıkardık ama şimdi doyduğu için değil etrafa ilgisi arttığı için zar zor içiyor aç olduğu halde. 9 saat uyuyor sabah uyandığında bile zar zor içiriyorum.
Feyzza hosgeldinbebegim1 olabilir canım ben öyle Olduğunda 90 cc yapıyorum 2 saatte 1 veriyorum iştahı düzeldiğinde 120 cc 3,5 saatte bir veriyorum