Uras21 Cheddar çok sağol cnm bilgilendirdiğin için 🙏🏻 O zaman bundan snra daha fazla ev turu atmaya devam 😂
Cheddar Uras21 aynen elinden geldiğince. Banyodan sonra kremlerken yüzüstü masaj yap bol bol YouTubeda videoları oluyo hem de öyle öyle alışır yüzüstüne
Uras21 Yahmir hee şekil denedim cnm asla sevemedi bi türlü 🤦♀️bu hafta doktor kontrolüne götürecem bakalım o ne diyecek 😓
Bahser61 sırt üstü uzanın, bebeğinizi de alın o şekilde dursun yüz üstü. Alıştırmak için çok iyi olur, anneyle yüz yüze olmak çok hoşuna gidecektir. ☺️
Uras21 Bahser61 inanın öylede yapıyrum o şekilde iki kat daha fazla ağlıyor hiç durmuyor yastıkta yapınca bari 30 sn 1 dakika duruyor 😂
MevaninMelegi Uras21 ben çok takılmıyorum yüzüstü durmasın diğer tüm gelişimleri normal gidiyosa nasılsa büyüdükçe dönmelerde yapar emeklemede yapar 😚😚
Uras21 MevaninMelegi bilmiyorum cnm ben herseyini çok takıyorum varımız yoğumz o olduğu içn herseyini çok takıyorum 😓
Bahser61 Uras21 Karşısında ayna var benimkinin, orda kendini gördükçe heyecanlanıyor, çırpınıyor. Her şeyi denediyseniz vakti var demektir sıkmayın canınızı ☺️
MevaninMelegi Uras21 mutlaka hepimiz için öyleler ama sen kendine stres yaptıkça oda farklı yönden etkilenir her bebeğin gelişimi farklı olur sonuçta ☺️☺️
Anldnmzz Uras21 neden kafaniza takiyorsunuz ki gec olsun guc olmasin yeterki saglikli olsun. Saglikli oldugu surece omrunun geri kalanini zaten yuruyerek gecirecek. Benimkide 5 ay 10 gunluk yan donuyor ama ters duz donemiyor. Elbet birgun donecek her bebegin kendine ozel onde gelen ozellikleri var
Gulsen6137 Uras21 canım bebeklerin geneli sevmiyor zor geliyor😂Dizine yada kendin yatıp üzerine de yatırabilirsin ne kadar dursa o kadar kar..hem sırt kasları gelişiyor hem de basını dik tutabilmesi için cok önemli
Gunsss Uras21 benim oğlumda hiç sevmez yüzüstü durmayı ben gün içinde 3-4 dk oyalıyordum sırt kasları gelişsin diye 5. Ay da yan 6. Ayda yüzüstü döndü. Yürümesi ise şuan 6,5 aylık yürüteçle evde turluyor. Sizin etrafınızdakiler de kas gelişimi için sanırım öyle söylüyorlar
Asel8 Uras21 olabilir bende yüz üstü fazla yatırmadım şuan 6 ay 20 günlük yüz üstü yatırınca durmak istemiyor yüzünü yere koyuyor ama tam tur dönebiliyor yüz üstü durmamasının benim açımdan çokta problem değil geç emekleyip geç yürümesini de dert etmeyin büyük kızım 1 yaşından sonra yürüdü herkes o zamana kadar yok tembel yok bacağımı sakat niye yürümüyor diye diye bunalttılar beni hiç kimseyi dinleme bebeğin zamanı gelince hepsini yapıyor. Ayrıca yüz üstü yatırmayı 4 aydan sonra öneriyolar diye dumuştum
Uras21 Ya hepinize yorumlarınızdan dolayı çok çok teşekkür ederim hepiniz ayrı ayrı içimi rahatlattınız doğru diyorsunuz her bebeğin gelişimi farklı ve galiba niz ne kadar bşyleri detaylı kafamıza taktıkça daha kötü oluyor dediğiniz gibi akışına bırakmak en iyisi olacak galiba ama işte dün eşimin fizyoterapist arkadaşı öyle deyince çok taktım kafama rabbm hepimizin evlatlarını bağışlasın onlara sağlıklı hayrlı ömürler versin başka bşy istemeyiz 🥰🤲🏻