Merhaba anneler bebeğim 3 ay 22 günlük ama asla yüz üstü bıraktığım zaman durmuyor ve çevredekiler eğer bebek yüz üstü vakit geçirmezse geç döneceğini geç emekleyeceğini ve geç yürüyeceğini söylüyorlar bu doğru mudur yanş önüne ayna ve sevdiği oyuncakları koyuyorum ama yinede durmuyor sizin önereceğiniz bişey var mı veya sizin bebeklerde öyle mi