NoyanDora Mom88 nefret ediyor emzikten hiç tutmadı keşke sevseydi 😔 ama ben ara da iteliyorum ağzına 🤭😂
Mom88 Mina_momy valla ben de akşama kadar kendi inadimla uyutmaya çalışıyorum ona kalsa ööyle bitkinn bitkin durur karşımda uyumaz
Sezenaksukarademir Mimarhanim aynısı bende de 😂😂 ama hele okul zamanı gelsin ben onu hafta sonları sabah 8 de ayağa dikmeyi bilirim 😂 intikam soğuk yenen bir yemektir demişler 😈😈
Babys1 Mom88 ben uyuttum uykusunda ağlamaya başladı bu ara ☹️ 5 dakikada bir kalkıyor anlamadım gitti. Benimde uykum var direniyoruz 🥲
Benbilmemanam Mom88 suann bennn 🤕 Gece ne çok uyandi bebegim ya normalde uyurdu emdikten sonra.. 4. Ay aşısı huzursuzluk yapti sanirim