Kuzenimiz olmuştu doktora gitmişti acile anca öyle çare bulmuştu. Onu da doktora gitme yarıyorlar falan diyip korkutmuşlardı en sonunda dayanamadı gitti. Antibiyotik tedavisi uygulandı emzirmeye de devam etti anca o şekilde geçti. Sende gecikmeden git daha kötü olmasın evde yapılabilecek her şeyi denemişsin artık.