Canım çok geçmiş olsun öncelikle bende çok oluyordum öyle çok can yakıcı bır durum gerçekten bende yok sucak su yok lahana yok masaj yok o yok bu derken herşeyi denedim ama rahatlatıcı bir etkisi olmadı ablamı aradım sordum me yapayım cidden çok canım acıyor diye de bana soguk buz koy dedi 😏 saçmalama ya dedim koy sen sonra beni ara dedi ben yaptım inanki yarım saat kalmadı rahatladım yani bilmiyorum bende işe yaradı sende bir dene istersen soguk buz koy bakalım olcak mı umarım işe yarar da rahatlarsın sende :)