AselZeynepli Benim bebeğim anne sütü ile besleniyor ve kakasını haftada bir kez yapıyor. Yaparken herhangi bir zorlanma ıkınma yok aksine sürekli ağlayan bebeğim yaparken sessiz duruyor. Bize de bioagia vermişti kullanıyorum bir aydır ama ben gaz için olduğunu zannediyordum gaz için ayrı bir damla verdi. Bioagia kaka yapmasında herhangi bir değişiklik göstermedi yine aynı malesef