Miray4455 Kader_152199 selamlar🤗 evet malesef yok sma burda ama bana sanırım nestle beba ile aynı gibi geliyor ambalaj ve içerik olarak.Peki aptamil değiştirip sma geçtikten sonra büyük tuvalet problemi yaşadınız mı? Benim kabızlık kabusum oldu da🙄
Kader_152199 Miray4455 yok canım yasamadık aptamil dede yasamamıstık yani en fazla 2 gün yapmadıgı oluyor Buda normal zaten çünkü 10 gün olduğu zaman sıkıntı oluyor sizinki kaç gün olmustu en fazla
linguist92 Miray4455 humana ve evolvia’dan memnunum çoğunlukla evolvia kullandık son zamanda değişiklik olması için Humana verdim sevdi hipp de güzel ama kilo aldırmadı ve tok tutmadı
Miray4455 1ANNE1MERTEFE evet aptamil çok şekerli oldugunu duymuştum ve ek gıda reddi yaşayanlar da olmuş bu yüzden
Miray4455 Kader_152199 benim ki 5 gün olmuştu ,ama o zaman aptamil içmiyordu hipp başlamıştık ve canım ama baya taş gibi ve kanlı dışkıladı😖 umarım bizdede olmaz tekrar🙏
1ANNE1MERTEFE Miray4455 CİDDEN MAMALARI ÇOK ARAŞTIRMIŞ BİRİ OLAK DİDİK DİDİK HEMDE HUMANA ÇOK İYİ BENCE TABİ AMA APTAMİLİ BİDAHA DÜŞÜNÜN VE GEREKSİZ BİR PARA ÖDEMEYİN MARKA KÖTÜLEMEK İSTEMİYORUM AMA DOĞRUYU SÖYLEMEK ZORUNDAYIZ 😇
1ANNE1MERTEFE Miray4455 MAMA DİYİNCE APTAMİL BEZ DİYİNCE PRİMA GELİYOR EN İYİ OLARAK AKLA AMA BUNLAR CİDDEN ISIM SATIYOR
Miray4455 1ANNE1MERTEFE kesinlikle doğru👍🏼 Ama primanın premium ve pure olanını gönül rahatlığıyla önerebilirim 😇 içi delikli oldugu için sıvı kakayı çok güzel emiyor taşma yapmadı hiç bi de dokusu ve yapısı da iyi.
1ANNE1MERTEFE Miray4455 Ayy çok güzel bir sohbet oldu kendinize çok dikkat edin Allah emanet olun (HUMANAYADA BİR ŞANS VERİN😂😂😂😂)
Miray4455 1ANNE1MERTEFE ben de pek keyif aldım☺️Siz de ,Allah a emanet..teşekkür ederim önerileriniz için evet şans vericeğim mama listesine ekledim onu😉