
işte kayanamın canım milli mutfağı ne güzel oldu😍 önce hergün ince olmak şartıyla 4 gün boyadım, 3 gün geçti taş vernik attım 3 kat , camlara çıta yaptım, kulplarıda siyah spreyle boyadım ve çekmece kulpları tek kulp olarak değiştim,aralara folyo kapladım ve stor perde yaptırdım. Bunları yaparken kayınvalidemi köye yolladım eve geldi şok oldu bayıldı ❤️❤️