ikiKudurukAnnesi içlerini boyamadım dışınıda 2 katta kapandı koyu renk olduğu için bi kat boyayıp ikinci gün ikinci katını attık.Verniğide 5 gün sonra attık çünkü vernikleme aşaması önemli hemen vernik atarsanız soyulmalar olur en az 3 gün sonra vernik atmalısınız ki daha sağlam olsun.ben biraz garantici olduğumdan 5.günü vernik attım 😀onuda 2 kat şeklinde attım yani totalde 8 günde bitti.