Evet gaz sebep oluyor. Üstten gazını çıkartmazsanız kusuyorlar. Reflü yatağı kullanın.
Biz de meme reddi yaşadık ne meme ne biberon aldı. Kaşıkla besledik ama çok az beslendi.
En son arabada giderken beslenmeyi kabul etti. Arabanız varsa arka koltukta deneyin beslemeyi