Adadadadada ya aynen öyle oluyor, aç biliyorum. Biberonu veriyorum ve alıyor emmek istiyor önce ama biraz çektikten sonra ağlayarak itiyor biberonu. Sabahtan beri 10cc 15cc alıp ağlıyordu akşam 60cc verdim zorlaya morlaya ama onu da kustu. Çok çaresiz hissediyorum, iki defa doktora götürdüm bugün. Bi şey de demiyorlar. Yani yeter ki gaz olsun da başka bir şey olmasın. Eşim de ben de perişan olduk ağlamaktan.