Benim bebeğim de 2 ay 7 günlük aynı dediğiniz durumu yaşıyoruz bizde metsil relactaz maflor birlikte kullanıyoruz 15 gündür 1 ayda biogaia kullandık ama yine aynı pek değişen birşey yok sadece biraz gazı rahatladı, poposunda ıkınmaktan çatlak oluşmuş ama bebeğim kabız değil sadece anne sütü alıyor kakasını 5 6 hatta bazen 7 gün de yapıyor popo girişine sadece zeytinyağı ile masaj yapmaya ve biraz süte karıştırarak zeytinyağı içirmeye başladım ve doktorumuz 1 hafta d vitaminini bırakmamı söyledi oda sebep olabiliyormuş biraz daha düzene girdi sanki ama kaka bağırsakta beklediği için sanırım kıvamı jöle gibi suyu çekiliyor sanırım ondan öyle yapması daha zorlaşıyor sanırım