Bebeğim 2 ay 23 günlük 40indan sonra 4 gunde bir kakasını yapiyor ilk gunler fitil verdim zeytinyagi verdim sonra kendi haline bıraktım düzenli 4 günde bir yapar.Ancak yaptığı gün çok huzursuz oluyir ağlıyor acaba neden bilgisi olan var mi virüsten dolayı hastaneye gitmedik acaba gitmeli miyim😔