Marjinal_Anne2 kongreler konusunda haklısınız
ama bakıyorum etrafımda tam kapanmaya laf eden (en yakınımda ablam mesela) insanlar pandemi boyunca gezen misafir ağırlayan arkadaşlarımızdan bulaşmaz akrabalarımız nolcak ki bir şey olmaz diyerek umursamayan ve virüsün yayılmasına asıl sebep olan insanlar tam kapanmaya laf ediyor şu an. Ben şahsen 1 senedir evde oturuyorum ve abartısız hiç kimseyle görüşmüyorum markete dahi gitmiyorum eve sipariş veriyorum aite girişine bıraktırıyorum 3-4 saat açık havada kalıyor eve öyle getiriyorum benim gibi yaşayan milyonlarca insan olduğunu da biliyorum şu durumda bu insanlar esnafı mı düşünür sizce? Veya devlet esnafı düşünmüyor yardım yapmak zorunda diyoruz ama devlet esnafı düşünse bizi düşünmüyor olacak son 1 senede depresyon panik atak egzama o kadar çok arttı ki. Ben aürekli evde olduğum için ve İngilizce öğretmeni olduğum için sürekli ingilizce türkçe kaynaklardan virüsün seyrinin neyle sonuçlandığının hakkında kaynakları okuyorum araştırıyorum şu durumda tam kapanma şarttı geç bile kalındı.
Allah herkesin yardımcısı olsun başta devletin.