maggie siz bizi çok yanlış anlamışsınız bizim derdimiz devleti kötülemek ya da başka ülkelerle kıyaslamak değil ayrıca geçen sene de aynı mağduriyeti yaşadık abinizin aldığı yardımları merak ettim doğrusu devletin geçen sene de iki çeşit yardımı verdi biri biz bize yeteriz Türkiyem bin tl diğeri de düşük fayizli kredi ve krediyi de biz almak istemedik zaten işçiyiz esnaf bile değiliz zaten borç var bir de o mu olsun
ben size şöyle söyleyim hz osmanın adaletini bi araştırın ya da zaten az çok biliyorsunuzdur ben kendimi geçiyorum milletvekili oturduğu yerden milyarlar alıyor ama pandeminin en başından beri canla başla çalışan sağlıkçılar ne kadar alıyor madem işçisini çöpçüsünü emekçisini düşünüyor kendi maaşından kessin onlara versin
ya da boşverin bunların hepsini bunca yasak koydular dün akşam bir pakette esnafa işçiye emekçiye çıkartsalardı ama yok
ne çektiğimizi biz biliyoruz kusıra bakmayın tepkim size değil sizinle şahsi bir meselem yok ama Damdan düşenin halini ancak damdan düşen anlar şu an sizin bizi anlamamanız çok normal
dediğim gibi bizim devleti kötülemek ya da başka ülkelerle kıyaslamak gibi bir derdimiz yok her şey ortada zaten biz sadece bu yasakların devlet destekli olmasını istiyoruz ınsAllah olur