lanadelmiyav benimde ilk bebeğim ilk 2 hafta hafta gazını asla çıkarttıramıyodum hep babasında çıkartıyodu ben dakikalarca uğraşıyodm çıkmıyodu oturup ağladığımı biliyorum niye sen yapıyosun da ben yapamıyorm diye 😂 sonra sonra insan bebeğini tanıdıkça kendince çözümler üretmeye başlıyo herşey olup bitiyo valla ☺️