Merhaba ben de iki kez bu durumu yaşadım malesef. İlk aylar sütünüz çoksa bebek tam ememediği için kanallarda süt birikip enfeksiyon oluyor. Bu durumu çözmek için sağmak gerekiyor. Ben medela pompasını aldım cok memnun kaldım. Su an beş buçuk aylığız. 4.aydan sonra bebek güçlendiği için daha güzel emecek ama ara ara huzursuzluk emmeme probleminde bekletmek yerine hemen sağarsınız. Ayrıca da duşta masaj yapıp memelerde sertlik birikme durumu var mı diye her zaman kontrol edin. Geçmiş olsun. Şifa olsun.