Kkorkmaz_87 o kadar iyi anlıyorum ki canim hakkiniz ödenmez istifalariniz da yok bu süreçte inan haberlerde goruyorum yazik günah kul hakki bilinçli sekilde davranıp bir şekilde hastalananlara sözüm yok ama diğerlerine inan ben de bazen aynisi düşünüyorum keşke sadece kendilerine zarar verseler ama maalesef böyle insanlar yüzünden hem biz hem de siz bedel ödüyoruz. 1 yildan beri evdeyiz dogum gunu hazırlıkları yaptik ilk dogum gunu ilk evlat herseyiyle ozendik hepsini ayarladık 1 yas foto çekimi vs vs ama hepsini iptal ettik suan 5 aylik evladim var yine aynı şekilde foto çekimi falan yapmadık bu millet nasıl evinde misafir ağırlıyor etrafında hic mi ölen yok dünya kırılıyor sadece bizde de degil hic mi ibret alip korkmuyorlar. Evden sadece hastaneye gitmek için çıkıyoruz yolda filyasyon ekiplerini goruyorum ve maalesef hastane çevresinde de cogu kisinin maskeleri cenelerinde… eee saglik çalışanları nasil nefes alıyor onların ilahi güçleri mi var bence cezalar daha da arttirilmali bizim canımız sikilmiyor mu ?kac saat çalışıyorsunuz sevdiklerinizden uzakta ve hastalanma hatta ölümle burun buruna riskle . Allah akil fikir versin diyorum aşırı sinirliyim bu konuya