Balkes Allahım ya kötü düşünmek istemiyorum ya da düşünücem ya böylelerine artık sabrım kalmadı komalık olsunlar diyorum artık illa insanı günaha sokuyorlar.onlar tatil gözüyle bakıyor öyle değerlendiriyor bizde çalışıyoruz neden hastanedeyiz çünkü onlar gidip birilerine bulaştırıcaklar sonra hastanedekiler kurtarmaya calışacak çünkü bizim ailemiz yok bizim çocuğumuz yok ben mecburmuyum yani bizler çocuğumu doyya doya sevmemeye onunla vakit gecirmemeye herkes evine diyorlar bize gelince dur sen çalışacaksın 10 yas alti muhabbeti var ama ben yararlanamıyorum benim çocuğum 9 aylık benimkisi çocuk değil mi yazık günah ya