smiletolife Ya bu postları görünce uyuz oluyoruz gerçekten.Yok bebegm şu kadar aylık şu kadar kilolu doktoramı götürsem bilmem ne.Anne sütü alıyormuş anne sütü alak bebegin kilo olarak fazla olmasının bi mahsuru yok sizde kendniz söylemişsniz zaten hala ne diye buraya yazıyorsunuz başkalarına nispet yapar gibi? Gerçekten soruyorum burda bebegi zayıf olan anneler var bu postu görünce kendi cocuguyla kıyaslayıp üzülecek o kdar kişi biliyorum ki Ayıp bu yaptıgınız gerçekten ayıp ellerde telefon var yazınca internete 6 aylık bebek kilo boy diye ortalama dğeerker cıkıyor üstüde altıda cıkıyor ne yapılması gerektigide cıkıyor o yüzden cevabını bildignşz soruları buraya yazıp başkalarının canını sıkmayın