smiletolife 6 aylık kız bebeğim var kilosu 9,300 acaba bi çocuk doktoruna görünsem mi ? boyu: 66 cm (Sağlık ocağındaki ebe sınırın üstünde diyor)
Deletedmom636262 smiletolife anne sütüyse sıkıntı yok benim oğlum da 6. Ayında 10.500 kiloydu doktor mama sandı anne sütüyse yaramış dedi sen dewam et dedi üst seviyede aynen ama anne sütünün zararı yok
smiletolife Mom088 sağlık ocağındaki ebe sürekli kilosu çok diyip duruyor sınırın ğstünde doktora götür diyor ama çocuk sütten kilo aldı o kadar sütle alınan kilonun zararı yok bildiğim
Merve-miray smiletolife Bence normal kilosu zaten yürüdüklerinde kalmıyorki kızım şimdi 11 aylık boyu uzadı yani
Kaplan55 Hasbinallah bizimkiler kilo alsin diye uğraşıyoz bunlar verdirmeyeki zaten anne sütüyle almış hiçbir zararı yok bunu doktorlarda soyluye bidakine ebe bişey dediğinde maşallah diyin de ordan çok😉
Merve-miray smiletolife Şuan kaç bilmiyorum ama 9 aylıkken 13 kiloydu Mayıs’ta 1 yaş aşımız var onda belli olur 😌
Mom088 smiletolife umursamayın kızım 3 aylıkken 8 kiloydu zamanla kilo alımı yavaşlayacak zaten hareketlenecek kilo boya gidecek falan falan
Deletedmom636262 Deletedmom636262 smiletolife boyuna vermeye başladı şimdi de 6. Ayında 63 cm şimdi de 67 oldu
S_x_w smiletolife kaç kilo doğdu bebeğiniz? Evet anne sütü ile alınan kilonun asla zararı yok ama bir arkadaşımın bebeği anne sütü ile çok fazla kilo alıyordu Dr u ek gıdaya geç başlatmıştı mesela… Bu yüzden Dr A danışmanızda fayda var
Bebegimm1 smiletolife saglik ocagi banada sinırda dedi kilolu dogmustu doktoruma goturdum kilosu boyu gayet iyi dedi ben doktorun ne dedigine bakiyorum en basit demir ilacina baslatti 4damla vericeksin dedi doktoruma sordum kilosuna göre vericeksin dedi☺